Saturday, July 28, 2007

Bad Day..huhu :(

Hari ni aku rs hr yg paling malang n memalukan dlm idop aku..
Supposely aku ada klas ganti 4 eco651 hrni..Mmg dh g da pon klas tu...
Mula2 kn...mmg kteorg dh msk DK3..Then,lecturer kata blk 2 cm kecik jer sbb nk combined 2 klas. Aku pon rs cm2 gak.Tp,nk wat cmna..klas tu jer yg mampu aku dptkn..Bkn sng nk booked klas. Dhla kne mrh ngn kak 'Ain yg kt ofis tue..Cm sial jer..Tula dia kakitgn kerajaan.Keje smbl lewa jer..mkn gaji buta.Tiap2 hr dtg keje sembang jer...Aku punyala ckp elok2 ngn dia.Tp,dia reply kt aku ngn muka igong dia...klu lawa tu cpela jgak. Hormon xtentu psl..Klu nk keje tu wat la cr nk keje..Tension tol!!!!

Bebalik kpd cite psl klas td,lecturer sok kteorg moved ke DKA1..sbb kt c2 besar ckit. She thought dat my class ada meeting kt c2 after finished her class. Then,tgh2 bljr,ada org nk msk c2..sbb diaorg ada klas kt c2..So,kteorg pon kne moved blk kt DK3..Alih2 ada org plk kt c2..Aku xmcm hangin plak kn???AKu tya la kt diaorg,ada klas ke kt c2..Then diaorg jwb juz ada meeting.Aku ckp la blk yg aku dh bookked klas tu 4 my class..Then, ada sorang mamat dlm klas tu wat muka ketat plak..eeeee..cm nk lempang jer mamat tu aku rs..Tp,sbr je kn?
diaorg xnk moved dr klas tu..msg2 wat bodo jer..BENGANGYA AKU!!!!!!!

At last,klas kteorg dibatalkn..MALU!MALU!...Aku rs b'slh ngn Ms.Geetha.Tp, aku dh wat yg terbaik.Dia ckp kt aku it's ok,dear..Tp,aku still rs b'slh ngn dia n suma org..Yerla,penat2 dtg alih2 jd cm2..Aku pon xsangka nk jd cmtu...Bkn slh aku..Then ada mamat lain yg dtg nk enter dat klas..Mayb ketua dia la kot..Aku tya bl korang booked klas tu.PAs2 mamat 2 jwb rabu..Aku jwbla blk,kteorg bookked hr isnin.Then how diaorg blh msk kt c2?????Pas2 mamat tu ckp blk,"xtaula...mayb ada mistake kot..."Pale hotak dia mistake!meeting konon..tp,masing2 relax jer kt dlm tu...Xde pon lecturer yg nk wat meeting tu..Poyo jer..ntah2 main msk jer ckp booking..huhu..mmg bengang tahap cipan la aku time tue..Penat2 aku booking,alih2 xjd klas tu..


After that,sume org pon blk...So,klas t'paksa dicancelkn n ganti ngn the following week...
Aku bkn ape,rs b'slh gler ngn bdk2 klas aku...Klas 1 lg 2 lantak r..Aku tau mesti ada nyer org dok ckp2 psl hal tu..Tp,xpela kn..kte xleh nk stop apa yg org nk ckp...biarla...ckpla selagi blh ckp...Yg penting aku rs aku dh try lakukan yg t'baik...t'pulang pd individu nk judge aku cmne..Klu diaorg rs xpuas ati,mehla ganti tmpt aku..Aku pon dh penat nk handle suma benda...Pening..Ms Geetha,sori 4 the trouble..:( For my fren, aku nk mtak maaf sgt2 sbb dh sshkan korang...huhu













Hmm...tp,skrg aku dh cool..Br jer pas g jmp adik angkat aku...hehe..c C-put tu..haha..dia dtg Baiduri..Lepak2 ngn dia n kwn dia kt kedai mkn kt bwh rmh ni..Dia br dftr msk UNISEL..Amik MassComm gak..:P lm xjmp dia..makin tembam n comel adik aku tu..haha..Nama dia Saiful Ridzuan(btl ke x eja nm dia nie...klu dia th aku slh eja,mrh dia..haha)..Dia tya aku la ssh ke x..n tjuk aku silibus dia..Sm jer ngn apa yg aku pnh bljr dl..Aku tlg la dia setakat yg mampu..aku kan kakak angkat mithali...wahahaahahaha..Thanks adik blanja akak minum td..lain kali dtgla lg..:D

1 comments:

Sabrina Duncan said...

huhu..
cian lalink i...:(

bydaway...sape adik angkat zila 2??
wah2..
xbtau zatil pun...
hensem je nampaknye..
wakaka...