Saturday, April 4, 2009

Aku tahu pasti ada.....

Hmmm...knp hidup ni sgt menguji kesabaran kita??
Mungkin tuhan nak tahu sampai bila kita boley sabar...
Kenapa aku selalu diuji??
Mungkin sbb aku insan terpilih....
Ya,betul tu...
aku insan terpilih...
aku kne bersyukur..
bkn merungut..
'Dia' yg sgt bermakna dlm hidup aku dulu..
muncul & mengharapkan aku kembali kepangkuannya..
Knp aku harus terima semula??
Sebab dia baik ke...sebab dia sayang ke??Sebab dia caring ke???
Oooowwwhhhh tidak..
setelah kufukirkan baik buruknya,
aku nekad takkan menerima kembali..
cukuplah sekadar teman biasa..
tak mungkin lebih dari itu...
Kerna aku percaya..
suatu hari nanti...
aku pasti kan bertemu dengan yang lebih baik..
mungkin bukan sekarang..
tp, suatu hari nanti...
Teman-teman..
Terima kasih kerana menasihati
Terima kasih kerana menemani
Terima kasih kerana memahami
Terima kasih kerana tidak membiarkan aku sunyi
Semua itu sangat aku hargai
Tanpa korang, aku mesti bunuh diri....huhu(xdela..acah jer:P)
Tapi, kadang2 aku rs sunyi...
teringin jugak nak ada yang menemani...
Usia pon bukan muda lagi...
Aku xkan berputus asa..
Aku tahu pasti ada 'dia'..
Cepat atau lambat..
pasti ada..:)

3 comments:

Cik bunga mawar said...

ello zila...

"DIA sudah sediakan seseorang yang lebih baik untuk zila, untuk semua orang...cuma masanya sahaja belum tiba...sabar k,"

*saya pun trase sunyi,huhuhu

anyway,
keje kat sinar harian yea,
bagus2 ^_~

Sabrina Duncan said...

aik..
yang mane 1 dtg balik ni zila?

mmm...byk cite nak digosipkan ni..

hehe...mish u*

~kak rose&zila~ sumone.sumwhere is made 4 u...

Diamond said...

hey, zila... I feel the same way too.. Tot there's nobody would understand.. glad to know other people also feels the same... =D


P/s: heyy.. jd lah follower blog aku... hehehe..