Friday, April 10, 2009

Mungkin Perasaan Saja.....

Hrni??? ada apa ngn hrni??? ntahla...rs suasana keje mcm xbest lak..
X mcm hari2 sblm ni yg penuh dgn keceriaan dan gelak tawa..
aku??agak senyap..memencilkan diri...sepatah ditanya,sepatah jgak yg dijwb...
Knp yer??mayb aku terlalu ikutkan perasaan kot...
Atau mungkin aku rs tergugat dgn kehadiran org baru??...
Owwwhhh tidakkk!!!!!xmungkin begitu....
aku spttnya menyambut kedatangan mereka dgn hati yg gembira...
Tp,....knp aku berperasaan demikian??
Namaku bukan lagi menjadi sebutan...
Sebaliknya, org itu yg menjadi sebutan..
Aku terasa..kecik ati...
Ibarat Habis madu Sepah dibuang...
tp,......Arggghhh..abaikan ajer...
buat apa aku nk fkirkan hal yg remeh ni??
Jalankan tugas seperti biasa...
Aku perlu kuat..
Aku perlu tabah..
Hidup mmg begini..
Penuh dengan cabaran..
Tetapkan matlamat dan cita2..
Apa yg aku mahu???
Aku mahu berjaya!!!

1 comments:

mommykaseh said...

heheh...comell lah u...

interesting blog..esp psl u termiss the event...at the end diongorat pak guard:)

keep it up girl!

Ezra
http://kaseh-alphalipid.blogspot.com